onsdag 6. mai 2009

dreams, still!

i natt hadde eg ein veldig spesiell og fin draum. den merka seg ut, og eg kjente når eg vakna at den berre MÅTTE bety nåkke positivt :)

sånn var den:

eg gjekk langs ei strand, og framfor meg var det plutselig ein regnboge. ikkje ein vanlig ein, men ein ganske liten ein, som var slutta saman til ein heil sirkel. den sto og sveva i lufta framfor meg, og eg bestemte meg for å lukke augene (for eg trudde at dersom eg fortsatte å sjå på den ville den forsvinne) og gå gjennom/inn i den :) og det gjorde eg.

...ein veldig kort, men veldig søt draum. og då eg las dette vart eg endå litt gladare:

"Psychological Meaning: The rainbow symbolises good news, hope, redemption and the ending of gloom. Since the sun can be a symbol of the self, it is also associated with the magical quest for the treasure of self-knowledge. The rainbow is a bridge between heaven and earth, between your earthly self and your higher enlightened self."
http://www.dreamsleep.net/rainbow-dream-meaning.html

hihi :) tenk for at snart berre renne det inn med positive endringar! it is decidedly so.
nattinatt <3

eeeellller freksempel den her:

"To see a rainbow in a dream, is prognostic of unusual happenings. Affairs will assume a more promising countenance, and crops will give promise of a plentiful yield. For lovers to see the rainbow, is an omen of much happiness from their union. To see the rainbow hanging low over green trees, signifies unconditional success in any undertaking."

nice <3

dagens sang:
elton john-rocketman
coldplay-ALLE

Ingen kommentarer: