torsdag 4. juni 2009

forskremt liten pus

i dag føles det litt som om hjertet mitt er på utsida av kroppen min. og at eg tar alt personlig. og at eg blir lei meg for alt og ingenting. men det fine med det, er at det er veldig lett å bli glad og!
eg øver meg på å ikkje glede meg for masse til ferien. dvs. eg øver meg på å nyte NOTIDEN. for no er det juni, og det er ein fantastisk måned. den lysaste finaste mest romantiske. så utrulig dumt at eg må bruke tiden min på jobb og sånn! og så utrulig kjipt at alle andre også må det. heile verden skulle hatt fri, heile juni og juli. slik at vi kunne reise, og kose oss, og ligge på graset heile dagen. og ingen skulle være ensomme, for alle hadde alltid tid til å henge :) :) :)
koffor har eg berre lyst å ha fri heile tiden?? kanskje fordiiii eg er lei av å jobbe på kiwi. gleda meg til å bli student igjen til høsten. og grua meg. hoho.
det minnar meg om, at eg fortsatt treng ein plass å bu frå 1. august. dukk opp please :)
lalala. usaklige tema.

love you, baibai.

Ingen kommentarer: