onsdag 5. august 2009

barndomsfilmar

når eg var liten på kaupanger var eg og astrid staaadig opphengt i ein eller anna film, som vi såg ca tusen gangar. lat meg nevne feks. se han snakker, annie, grease 2 (ikkje 1 av ein eller anna grunn), supergirl, ikke si til mor at barnevakten er død (eller ke den heite), can't buy me love, ooooog....ja, ghost, dirty dancing... osv osv osv.

men grease 2 var liksom den eg hugsar aller best. i sommar har tv 2 zebra endelig anerkjent denne som ein klassikar, og den går ustanselig på tv, til min store store glede ;)
eg kan alle sangane utenat, og sjølvsagt er stephanie zinone fortsatt den kulaste jenta i verden. i løp av åra har eg også i tur og orden vore betatt av johnny og dimucchi, men merkelig nok har eg først NO falt for den virkelige helten i filmen, michael. skulle gitt han eit kyss midt på truten skulle eg.
her skal dikka få ein smakebit på kor KUL denna filmen faktisk e.

1 kommentar:

Unknown sa...

Seriøst Kristin... Eg fekk gåsehud av den videoen. Det seier vel ganske mykje om meg, trur eg. HAHA!

(I <3 grease 2! Og deg!)