torsdag 18. september 2008

fortsettelse...

eg blir visst aldri ferdig med å skrive lister over ting eg lika... føle ofte at det seie meir om meg, enn ein lang og djup monolog om eitkvart tungt tema :) so, bear with me, eller ikkje. her kjem ei ny liste over mine fine ting:

-fleet foxes
-den scena i finding nemo når nemo svømme ut til "Båttn", og skal til å dulte borti den. da seie marlin (?) : "nemo, viss du legger EN finne på den båten...!!" og så DULTA nemo borti den på trass, og så seie marlin spontant: "nnnEMO!!" ...hahaha, gets me every time ;) 
-dagens første kaffikopp. nytnad.
 -leike med photoshop og lage ting eg blir fornøyd med
-melon&yoghurt
-brev i posten!! 
-legge meg og høyre på fin musikk før eg sovna
-koriander (verdens mest undervurderte urt/krydder-dings)
-cappucino iskaffe
-alt som på ein eller anna måte er relatert til kokos (med unntak av bounty-sjokoladen, som suge rompe).

...det fins fleire ting og.

små gleder, store barn :)

Ingen kommentarer: