søndag 14. september 2008

stor ståhei for ingenting

av og til gløymer eg kem eg er. då må eg prøve å minne meg sjøl på det. det prøver eg på i dag! eg har gått ein lang tur og høyrt på mange fine sangar som får meg til å bli glad eller trist. feks:

Sunrise-Norah Jones
Lonesome Town-The Real Ones
Intervention-Arcade Fire
Swallowed in the Sea-Coldplay
Where happiness lives-Magnet (den beste deppe-sangen EVER, den E så fin. MIN sang.)
Lydia-Morten Abel

i dag er ein sånn dag der eg ikkje veit ke eg har lyst å finne på, men eg har definitivt lyst å finne på nåkke. helst vil eg at nåkken skal invitere meg med på nåkke, så slepp eg å tenke det ut sjøl ;) 
fikk forresten høre at søte søte renate har blitt mamma i dag, nåkke som gjorde meg veldig veldig rørt og veldig glad langt inn i hjerterota <3
når eg kjem meg litt ut av sentrumskjernen, så kjenne eg at eg HATA å bu i sentrum. eg e DRITTLEI av bråk, folk overalt, bilar, MÅKER, duer, rotter, MAS, ekle fjortiss-jenter/guttar som henge på kebab-sjappa, FOLK OVERALT, og i det heile tatt MAS. eg vil vekk fra sentrum!! aller helst vil eg bu i ei rolig lita bygd på vestlandet, og ha eit stort fint hus med utsikt over ein eller anna fjord, og sitte heime og lage kule ting på pc'en min og drikke kaffi :D 
can i has it pliz? kthanx.


Ingen kommentarer: