onsdag 12. november 2008

3 kule chicks

det fins tre sangar og tre damer som eg diggar. det er på ein måte to ulike poeng her. damene diggar eg fordi dei er fascinerande, inspirerande, vakre, sexy, kule, og har nåkke i håve. sangane diggar eg fordi dei minnar meg om den tida i livet mitt då eg begynte å finne tilbake til...ting. meg. osv. Eg elska nemlig når det e sånn at ein sang minnar meg om ein epoke i livet. eg var på julebord på lørdag og plutselig kom ein av desse sangane på. då hadde eg ikkje høyrt den på leeenge, men plutselig var eg tilbake til livet mitt for eitt/to år siden, og det var rart og fint og trist og alt på ein gang. in a good way :)
altså:

Frøken nr 1:
Christina Aguilera-Ain't no other man 
(men også sangen Hurt, som er aldeles gåsehud. dessuten er Candyman også fantastisk! ho dama der e rett og slett berre fabulous.)

Frøken nr 2: 
Gwen Stefani-Sweet Escape

Frøken nr 3:
Nelly Furtado-All good things (men det begynte allerede med I'm like a bird i 2001 ca.)

Frøken Aguilera vinne fordi ho har dei kulaste musikkvideoane, med best stil :) dessuten er ho også finast å sjå på. meir perfekt kvinnekropp finst ikkje (JA, eg er litt bifil når det gjeld akkurat ho).

var ikkje detta nødvendig informasjon så veit ikkje eg. enjoy ;)


Ingen kommentarer: