mandag 18. april 2011

too much SOUND

hello.

akkurat no e eg så sliten og trøtt, at kvar lyd rundt meg e heilt tortur. mamma skulle ete knekkebrød istad. like før eg tok kollektivt sjølvmord. og så åt pappa chips. då fekk eg panikk. det veeeeerste eg veeeeit er å høyre på at andre ete. eg kødda ikkje. det e heilt JÆVLIG. eg blir så irritert inni meg at det e like før eg ropa "HOLD KJEEEEEFT!!!! :O" panikkatakk. herregud eg har lyst å sove. skulle sjå påskekrim men den bråka så jævlig. så no ligge eg under dyna mi og gøyme meg frå lyd. ein blir sånn etter åtte tima på jobb, 5999 kundar, og hundre milliona tusen trilliona lyda på ein gang. nåkke som forresten fekk meg til å bestemme meg for å aldri få ungar i dag. dei bråka alt for masse. hjelp. og dessuten har eg bestemt at ekteskap berre e nåke fjas og tull. så eg flytta til bali eg. og så blir eg bestevenn med ein delfin eller nåke sånt. punktum.

Ingen kommentarer: