tirsdag 19. april 2011

strikkebonanza

jaja, så har eg gjort det igjen da! eg har strikka ein genser. sjå:

okai. detta heite Ragland felling. muligens Raglan. jaja. pytt pytt. det ser kult ut er poenget.
og så ser den sånn ut da. kool.
og litt sånn. eg kan ikkje posere. fokuser på gensaren og den uovervinnelige sjarmen min.
i denna vinkelen, ser den sånn ut.
og så sånn, dersom eg liksom lena meg mot kameraet. artig effekt.
viss eg har sløyfe i håret, ser den sånn ut!
okei. nok no?
hadet :D
viss dikka e skikkelig strikke-freaks, sånn som meg, så kan dikka finne oppskriften på denna i Sandnes Garn sitt hefte: Fritidsgarn, Tema 17.
og så heite den Pippi-genser, fordi ho visstnok hadde ein sånn. berre sjå her!


ekstremt kult.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastico!! Jeg er imponert. Likte godt at du viste de ulike uttrykksmåtene til genseren. "Her er med sløyfe", "Her bøyer jeg meg" osv :D Unnlis