fredag 17. juni 2011

random information

HEI!!!!

her skal dikka få litt diverse artig info from around the globe.

sak #1
det fins faktisk ein krabbe, som (hold dikka fast) blir FIRE meter frå klo-tipp til neste klo-tipp. viss ikkje det er det sjukaste du har høyrt så veit ikkje eg. eg har krabbe-skrekk. heilt grusomt. eg ser på krabbar som ein evil versjon av edderkoppar. for dei e jo tross alt veldig like. men tenk deg ein edderkopp som e fire meter brei da!! inne i stova feks. "HELLOOOO!" og så BRRRRT, så har den sprunge gjennom heile rommet og spist deg opp. fyffffff. eller tenk deg at du e ute i sjøen og bada og har det fint, og så plutselig ser du ein sånn krabbe inn i augene, som er tre ganga så stor som heile deg. FY FAEN I HELVETE for eit scenario. her er eit bilde av ein sånn, for dei som tørr å sjå: grusomkrabben

sak#2
havet er sjukt djupt. og viss ein tenke på det, så e det skikkelig skikkelig skummelt. tenk at dei plassane lang langt der nede, der det e tussmørkt 24/7, faktisk eksistera... og ingen INGEN veit ke som faktisk skjer der nede. eg syns hav-djup er kjempefascinerande å tenke på, og DRITskummelt. eg drømte ein gang at eg hoppa ut i sjøen, og berre sank og sank lenger og lenger ned uten at eg klarte å stoppe. det trur eg e den eklaste drømmen eg har hatt. forresten, har dikka sett filmen The Abyss? den e litt rar og teit, men veldig stilig når du e fascinert av hav og djup. sjå på detta bildet, og tenk over kor masse hav som fins nedi der...
skumlehavet

sak#3
viss dikka e kjent med sida fml.com, så blir denna litt morsom ;) litt sånn teit internhumor på ein måte. eg ler i allefall godt av den. berre fordi den e så teit.
teitesida

sak#4
av og til, er ting som absolutt ikkje burde spøkast med ekstremt morsomme. nettopp fordi det er litt fy å tøyse med sånt. denna ler i allefall eg av. og når eg var i oslo sist så hadde eg og ei venninne veldig morsom voldtekts-humor, og eg fekk den største latterkrampen ever. eg beklagar det, ovafor universet! please ikkje straff meg med å voldta meg. ok? eg skal aldri le av sånt igjen.
slemhumor

sak#5
siden vi e inne på slem humor, OG hav, så må eg nevne denna og. igjen: unnskyld at eg ler, men herremeg, det her blir jo berre for dumt.
gamle damer

Ingen kommentarer: