tirsdag 13. januar 2009

karriere!


det er ein ting eg alltid har hatt lyst til. å starte min egen bedrift. ei stund hadde eg lyst til å lage verdens kulaste kafe/diner med skikkelig gjennomført 60-tals stil. dvs. røde skinn-sofa-båsar, sjakkrutete golv, sånn høg bar med respatex-topp og stålkantar, samt sånne deilige milkshake-glas. der skulle eg lage verdens beste heimelaga rettar (hamburger, lasagne, pizza, pannekaker, osv osv).. skikkelig american style med andre ord. eg er faktisk ganske flink å lage mat, når eg gidda. eg skulle ha på meg omtrent eit slikt antrekk som keri russell har på bildet, som er frå filmen Waitress. ein skikkelig søt film!
option number two:
starte egen bokhandel. eg trur eg fekk den ideen etter å ha sett You've got Mail! med tom hanks og meg ryan. også ein kjempeveldigsøt film. bokhandelen som meg ryan har der e berre HEILT fantastisk. eg hadde drept for å få lov å jobbe der :)
min bokhandel skulle berre ha fantastiske bøker i seg, og eg skulle ikkje være ein del av ein ekkel kjede, eg skulle berre være kristin sin bokhandel. og alle skulle elske mine bøker ;) eg er ikkje sikker på om den skal være bruktbok, eller nybok butikk. kanskje ein kombinasjon! ja det trur eg. den skulle være perfekt innreda, kanskje med sjakkrutegolv her og? og med fine bokhyller som IKKJE var like kvarandre, men gammaldagse og søte. og så skulle det sjølvsagt være dørbjelle. sånn god gammaldags. der skulle eg stå og selge fine bøker, til fine folk, og være snill mot alle kundane. by dei på heimelaga muffins kanskje. jepp. og EG skulle bestemme kva slags bøker eg skulle bestille inn til butikken, og berre velge dei beste i verda.
option number three:
lage sånn sjokolade-butikk som i filmen Chocolat ;)
så, då har eg planen klar, trenge berre eit par tre fire milliona i startkapital!
anyone?
<3


Ingen kommentarer: