mandag 2. mars 2009

overvelda

i dag er eg ein plass mellom overvelda og motivert. overvelda av alt som eg savnar/vil ha, som eg ikkje har. feks. gøy jobb, lappen/bil, digg leilighet, kjæreste, osvvvv. motivert fordi eg begynnar å kjenne at eg har lyst til å gjere nåkke MED situasjonen, istadenfor å sitte å syns synd i meg sjøl.

ting eg hadde gjort, dersom eg hadde hatt masse masse peng:

1. sagt opp jobben
2. tatt lappen
3. kjøpt bil
4. kjørt på roadtrip, aleine, til nordnorge
5. kjøpt leilighet
6. studert nåkke, berre for gøy

det e berre eit problem med den planen. i has no moneyz.

eg har lyst å sitere aleksander, og sei: i mårra ekje eg her. med det meiner eg egentlig berre det at aller helst har eg lyst å rømme til ei sydhavsøy og ha friiiii. leeeenge. akkurat no. men istaden skal eg ta toget til bergen og jobbe i mårra kveld. og hjertet mitt synke langt ned i tærne ved tanken.

Ingen kommentarer: