tirsdag 10. mars 2009

i kveld ler eg av dette bildet.
humøret mitt har vore svart den siste veka, grunna fysiologiske kvinnelege funksjonar, også kalla pms. seriøst. eg trur ingen i heile verda blir så deprimert som meg. poenget er, at no veit eg kvifor. det er berre hormonane mine som leikar mongo inni meg. så no klara eg å være LITT meir rasjonell oppi det heile, og likevel keep the faith. det har eg ikkje klart før. framskritt! hurra! dessuten, så er det over no, så no er eg glad igjen :) og det er jo glad eg egentlig er. kroppen min prøver berre å lure meg av og til.

så no ler eg altså. av gode gamle I can has cheez. alltid ein slager.

eg har jobba i dag. lenge. men det gjekk greit :) no worries! og så har eg farga håret. til info. forresten. e det i det heile tatt nåken som lese denna bloggen? eg berre undrar. SEI nåkke da. viss dikka lese. eg veit eg hadde på sånn greie før som gjorde at det ikkje gjekk an å kommentere. men det går an no altså........ anywhoooo.

leggetid no.
eg vil drømme om greske øyer, gode venner, og ke eg skal bli når eg blir stor.
hug.

1 kommentar:

Unknown sa...

Eg lese avogtil (: