tirsdag 21. april 2009

ch-ch-ch-ch-chaaanges

i dag har eg gjort nåkke som eg har hatt lyst til ei god stund. eg har sagt opp rommet mitt i kollektivet :) :) og det får meg til å føle meg SÅ bra. derfor veit eg at det var riktig beslutning. og eg kjenner at eg GLEDAR meg til den dagen eg går ut døra her, og veit at eg aldri treng å komme tilbake :) ...no høyres det ut som om eg har det heilt forferdelig her eg bur. det har eg ikkje. men ikkje så langt i fra. det er rett og slett ikkje her eg har lyst å bu. sånn er det berre. dessuten ligg det berre ein masse triste minner på dette rommet.

no kjenner eg at eg endelig har GJORT nåkke for å endre livet mitt til det bedre. eg er i det heile tatt veldig besluttsom for tiden. nåkke eg ikkje har vore på leeeeeenge. eg pushar på. dumt ein ikkje kan ta valg for andre ;) hadde det vore opp til meg så ................................................................hadde ting jammen vore ansleis gitt! sa ho med ein bitter undertone.

trur eg har funne fram til litt god gammal aggresjon. deilig.
det er på tide. here i come! ...for pokker!

:D

Ingen kommentarer: