torsdag 23. april 2009

fine ting å ha i veska






















i dag har eg trøste-shoppa litt. det var fint! eg har vore sjuk siden mandag, og slett ikkje hatt nåken å leike med. så etterkvart blir ein ensom og lei og trist. difor: shopping. som eit lite eksperiment valde eg å svare på hjartesmil sitt spørsmål: kva har du i veska di? fordi eg alltid har hatt ein ting for å putte fine ting i ei fin veske. spesielt om den er ny, som i dag. så her kjem svaret!
eg elskar interiør-magasinet. det er berre så vakkert. og så inspirerande. så det puttar eg i veska mi. resten er ganske sjølv-forklarande. :) veska er forresten i fairtrade bomull, kjøpt på accessorize. elskar den butikken.
bær over med dei halv-dårlige bildene. eg har eit kamera som ikkje gjer meg NOKON tenestar :D

1 kommentar:

Maja sa...

For en vakker veske og for et vakkert innhold!Jeg får både sommerfølelse og vårfølelse på en gang :)