fredag 10. juli 2009

blogg-jakt

i dag leitar eg etter ein ny blogg å følge........... det eg ofte savnar på folk sine bloggar er TEKST! fortell meg ke du TENKER! ok, flott med bilder, men dei seie ingenting om korleis folk HAR det. eg er evig nyskjerrig på folk sine mørke, dystre, glade, djupe, fine, triste, ALTMULIG-tankar. kan ikkje dikka skrive meir om dei?? :) evt gi meg adresser til spennande bloggar der eg får vite nåkken sine innerste hemmelighetar! DET er spennande.

i daaaag har eg det bra. eg har hatt det bra lenge. og DET er det beste i verden.

no reiser eg til bergen for å begynne prosessen med å pakke ned rommet mitt. eg skal nemlig flytte :) og få verdens finaste room-mate. derfor gledar eg meg.
og eg skal snart bli student igjen og få lov å fordjupe håve mitt i sosiologi. all is well... å herregud så fint det er å være glad! hurra!

Ingen kommentarer: