tirsdag 7. juli 2009

half and half

eg e lei av folk som seie ting dei ikkje meina, og meina ting dei ikkje seie. og seie ting som ikkje stemme, og føle ting som ikkje kjem fram, og lata som dei ikkje føle det dei føle.
eg strebar etter å være ærlig. men sjølvsagt har det sine positive og negative sider. av og til sjokkerar eg folk med ærligheten min. kanskje mest mamma og pappa. stakkars små ;)

men eg har ein kronisk greie som gjer det umulig for meg å lyge. så veit dikka det. viss eg lyge så blir eg kvalm. og stressa. og gir opp ganske fort. min måte å lyge på e vel viss eg lata som eg ikkje fins. då e det nåkke eg ikkje seie. som eg har lyst å sei. og som eg KJEM til å sei, dersom du snakkar til meg. for då plumpa det berre ut. så av og til, viss eg ikkje fins, så e det kanskje for å spare deg for nåkke du uansett ikkje vil vite ... ?

hm. eg veitsj.

Ingen kommentarer: