søndag 24. oktober 2010

framleis ingen motivasjon

for kvifor skal eg skrive masteroppgave i eit fag som ikkje gir meg nokon jobb uansett? eg ser dystert på mi framtid som sosiolog, og innser at eg allerede har gitt opp å bli det. rett og slett. there, I said it.

eg hakje lyst å bli sosiolog. aller helst vil eg berre spole livet tilbake til tiden rett etter gymnaset, og velge ein utdanning som faktisk gir resultat i ein fast jobb. og så være i den jobben no. kan nåkken ordne det, så hadde det vært fint. fytti grisen så negativ eg e for tiden. HJELP. hjelp hjelp hjelp. kunne eg ikkje berre blitt KE som helst anna enn sosiolog???? FAKK IT!!!!!!!! eg kjem aldri til å få ein god jobb, eg kjem aldri til å få nåkke hus, eller bil, eller mann eller nåke som helst. sånn. då var det bestemt.

HADET.

Ingen kommentarer: