onsdag 24. november 2010

frekke folk!

at folk GIDDA å være frekke når dei handla, e eit mysterium eg ALDRI kjem til å forstå. her tilbyr vi dei bonuskort, som dei kan velge om dei vil gidde å ta imot, og så får eg faen meg berre PES frå ende til anna!
"ka e VITSEN med detta her då? viss ikkje da e slik og slik og slik, so e da jo ikkje nåke VITSI!" jaja, whateveeeeeeeer!!!!! drit i å ta imot det da vel!
i dag var det ei som høglytt skjelte ut konseptet til meg. eg e vant til å ta imot drit, men asså... slapp no av!!! det vart så gale at han bak ho i køen ikkje klarte å dy seg, så han sa høgt og tydeleg når det var hans tur: "og her sitte du stakkar, og må ta imot all driten!" sånn at ho første dama høyrte det. det var deilig ;) då vart ho sjølvsagt endå meir opphissa, nåke eg satte stor pris på ;) neeei. eg gir opp.

ellers. vil eg gjerne ha ein katt, ein kjæreste, eit hus og ein ny jobb :)

Ingen kommentarer: