fredag 25. februar 2011

den fæle ubestemmeligheten

eg har mista all evne til å ta beslutningar. tydeligvis. uansett kor masse eg har lyst vekk frå voss, så er eg her fortsatt. og uansett kor masse eg vurderar å flytte kor som helst, så blir eg værande her eg er. er ikkje det rart?? jo.
eg har sånne fine draumar for tiden. på ein måte er det veldig fint å våkne med eit smil, men så er det litt trist og, fordi det berre er draumar :) MEN kanskje dei går i oppfyllelse snart?
eg har så lyst å oppleve nåkke skikkelig bra no.


p.s. visste dikka at colin farrell er skikkelig hot? det visste ikkje eg...


i tillegg kan han å klemme!! ikkje alle gutta kan det. men legg merke til for ein god klem han gir til ellen på begynnelsen. sukk. (dikka må forresten sjå heile videoen, for det e på slutten høgdepunktet kjem *fnisfnisrødmerødme*). eg e herved sjarmert. djupt.
which brings me to point number deux!
ellen er frå no av mitt favoritt tv-program. eg har sett på det lenge, men akkurat no er det ekstra kjekt. det e det einaste på tv som faktisk gjer meg oppriktig GLAD. ho har ein heilt unik evne til å spre masse positiv energi, og du sitte igjen med glede og happiness og whatnot. FINT! ellers er det meste på tv negativt lada, og gjer deg berre deprimert. då les eg heller ei bok, som feks The Historian av Elizabeth Kostova. fantastisk god! og tjukk, sånn at den vare lenge :) elsk.
i dag er det fredag og eg skal drikke verdas beste vin som heiter Rosemount Cabernet Shiraz.

Ingen kommentarer: