fredag 11. februar 2011

mariusgenser!

dikka må egentlig berre beklage det forrige blogg-innlegget. det var berre tøys. evt gjekk det på ræv, alt etter korleis ein definerar...det meste. men uanz. eg har fremdeles ikkje nåkken jobb, og eg skrive fremdeles mindre på masteren enn eg strikkar, og eg bur fortsatt på voss. sånn. då var det oppklart.

sjEKK ke eg har laga. eg har faktisk BYGD ein genser.



spørsmålet blir: ke i alle daga skal eg finne på no?
å strikke ein genser tar sånn ca tre veker har eg funne ut. og då strikka ein relativt masse og ofte. her om dagen strikka eg seriøst i åtte timar eller nåkke. det e jo ikkje normalt, for eit menneske på min alder. men likevel, det e ekstremt vanedannande. ein blir hypnotisert mens ein drive på, og gløyme heilt å tenke på alt mulig anna som ikkje fungera i livet sitt. så, relativt terapeutisk effekt. thumbs up!
strikk ein du og.

i dag køyrte eg buss i mange tima, og då såg eg ein film som heite Easy A. haha, den var dritbra. heilt seriøst, sjå den! fantastisk humor, fantastisk kul dame :) likte spesielt godt når pappaen spør den adopterte sonen: "so. where are you from originally?" men du må sikkert sjå den scena for å skjønne kor morsom den e. no ødela eg den sikkert uansett. haha, eg ler.

i mårra håpa eg det skjer nåkke morsomt. det føles ut som det ikkje har skjedd morsomme ting på veldig lenge. alle er berre travelt opptatt av å leve faktiske liv, mens eg berre blabba rundt og strikka gensera. hello. goodbye!

1 kommentar:

Malin sa...

Fin! Flink du e! :)