fredag 18. februar 2011

om london, igjen.

sei meg, koffor ingen spandera ein london-tur på meg e meir enn eg kan fatte. det einaste eg e bombesikker på akkurat no, er at dersom eg vinne masse penga i lotto så reise eg til london, og blir der så lenge eg gidda. tenk å BU i london. i ein skikkelig digg leilighet, og kunne spasere langs south bank til lunsj, tenke litt på Shakespeare, sjå på elva og folka, ta raude bussar og svarte taxiar, utforske alle museum, alle galleri, og alle bibliotek, å vandre og vandre mens ein høyre på musikk, og aldri bli ferdig med å sjå. eg vil dit. eg vil dit så masse at eg ser om igjen serien Secret diary of a call girl berre fordi ho bur i london. om det så tar meg eit par år å spare nok peng, så skal eg dit, og eg skal kose RÆVA av meg :)

Ingen kommentarer: