torsdag 23. oktober 2008

more than words

eg e litt tom for ord. trur eg. litt for mange tankeprosessar på gang samtidig i hodet mitt. litt vanskelig å sortere ut det som eg har lyst å sei :) rett og slett litt overload! derfor legge eg heller ut ein sang som eg hadde glømt kor godt eg likte, inntil eg høyrte den igjen i går. elska når det skjer. "ååååå! SANGEN min!" seie kristin da. det eg meinar med det, er egentlig berre at det føles som om den aktuelle sangen har klart å fange eitt eller anna vesentlig ved min essens. og at den seier meir om meg og min personlighet enn eg sjølv nåken gang kunne sagt. or so it seems......eg har ganske mange sangar etterkvart :)




ein sang seier meir enn tusen ord syns no eg. dessuten kan musikk også beskrive perfekt korleis ein følelse er. derfor trur eg at dei som likar dei samme sangane som meg, også opplever nåken av dei samme følelsane. det er fint :) det er umulig å sei koffor ein likar nåken sangar, og ikkje andre. eg berre får ein sånn instinktiv glad følelse i magen, eller omvendt. skulle gjerne hatt ein vitenskapelig forklaring på kva musikk er i stand til å gjere med oss, reint fysisk. det fins jo forsking på t.d. mozart som har vist at når ein lyttar til han samtidig som ein les til eksamen så lærer ein bedre......... but why? musikk har ein innvirkning folkens, og ikkje kast vekk tid på det du ikkje likar :) kem veit ke slags effekt det kan ha? ;)

Eg lar sangane tale for meg................

Dei 25 mest spelte sangane på iTunes'en min:

1. Songbird-Oasis (shocker)

2. Go let it out-Oasis (danse foran speilet pick me up-sangen min)

3. Mr. Rock and Roll-Amy McDonald

4. All my little words-Magnetic Fields

5. Crazy Love-Bob Dylan og Van Morrison (får lyst å ligge på magen til ein fin gut-sangen)

6. I don't blame you-Cat Power

7. Other side of the world-KT Tunstall

8. Lydia-Morten Abel (blir aldri aldri lei av den. hurra!)

9. The Masterplan-Oasis (frihet i ein sang rett og slett)

10. Yesterday-The Beatles

11. We could be heroes-David Bowie (eg kan klare ALT sangen)

12. Ooh La-The Kooks

13. Subterranean Homesick Blues-Bob Dylan

14. Never leave your heart alone-Butterfly Boucher (verdens beste glad-trist-sang)

15. Fix you-Coldplay (my heart....)

16. I feel it all-Feist

17. Suddenly I see-KT Tunstall

18. Black horse and a cherry tree-KT Tunstall (erobre verden sangen)

19. Dance tonight-Paul McCartney

20. You've got to hide your love away-The Beatles (deilig trist kjærlighetssang)

21. We can work it out-The Beatles

22. My moon, my man-Feist

23. Happiness is a warm gun-Joe Anderson (frå filmen Across the Universe)

24. Grow old with me-John Lennon (ein sånn sang med masse søte minner..........)

25. Intervention-Arcade Fire (versjonen uten orgel vel og merke. perfeksjon!)

.........dette blei nesten FOR personlig ;) sånn føles det.

Ingen kommentarer: