mandag 27. oktober 2008

nudge nudge say no mo-ahr

i dag må eg hate litt. det er ikkje heilt i tråd med min positive tankegang no for tiden. men likevel. det seie nåke om meg, does it nawt?

hatar:

-filmar som handlar om PISS og ingenting. havarerte ekteskap og trekantdrama ER ikkje god underholdning, sånn ER det berre, så slutt å LAG sånne filmar okei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????
-PMS. eg meina, seriøøøst? kan vi berre droppe den funksjonen jatakk? 
(og der kom vel egentlig forklaringen på koffor eg hatar ting i dag, haha)

OKEI, det var kanskje ikkje verdt å lage ei liste, når det alt i alt berre var to ting som skulle stå der, men. whateeeeeeeveer.

eg ventar framleis. på ............noko fint. sjølv om det skjer masse fint i livet mitt for tiden! eg e på nett med universet. har magiske tankar som berre flyr ut og hentar ting tilbake til meg. ein dag såg eg ein blåmeis. den finaste fuglen tenk! eg har alltid likt dei best, for dei har så søtt hode. men ein ser dei alt for sjelden. vil sjå blåmeisar overalt :) :) takk! 
ellers, ellers, fine ting.... hm.... vel.... jaja, ekje så nøye, eg e happy-happy uansett :) bortsett fra når eg sitte og hata sponsor-dama til dexter fordi ho er ei ho.. (JA, eg har fått dexter-addiction), og keira knightley fordi ho har sånn.....munn. sjå kor saklig eg er. 
anywho. 

"My name is geraldine, i'm your social-worker".




Ingen kommentarer: