torsdag 6. mai 2010

dislike

-folk som lyge

-folk som trur sjøl at dei e ærlige, men ikkje e det

-folk som ber meg om å smile

-typiske drittsekkmannfolk som lata som dei e snille, som deretter benyttar kvar einaste anledning dei har til å disse damene sine til kompisar (mest observert på film, men dette skremmer VETTET av meg)

-folk som MÅ prate kontinuerlig når ein ser på tv. eg HAR ikkje den typiske kvinne-hjernen som klarar å følge med på to ting samtidig. totalt FAIL (dette aleine fekk meg til å trampe høglytt gjennom gangen på folkehøgskulen mens eg ropte eitt eller anna om at det gjekk faen meg ALDRI an å få folk til å holde kjeft...litt over-aggressiv adferd men ok)

-folk som ikkje kjem OVER issues som oppstod for tretti år sia, og brukar det som unnskyldning til å ikkje te seg som FOLK.

get a life.

Ingen kommentarer: