onsdag 5. mai 2010

hei(me-eksamen)

i dag fekk vi utlevert eksamen i heimeskriving. evt heime-eksamen. i den anledning syns eg det var ekstremt nødvendig å bruke mesteparten av dagen til å tråle gjennom byens butikkar, på jakt etter det mest vellykka forsøket på ein termo-kopp. på denne måten kan eg oppbevare kaffien min i endelause timar. i relativt varm tilstand. kuuuult. og på denne måten kan eg skrive bedre oppgave. i allefall er dette ganske sikkert. eg fant denna på Ting:


syns den var akkurat passe glad og freeesh. no blir nok oppgava mi dritbra. sjå så langt hår eg har fått forresten! heia håret. eg får spasmer av jenter med hestehale om dagen. vil ha!

apropos, eg har streka under EITT kapittel i innholdslista til den boka eg skal skrive om. for ei stund sia. fordi eg syns det var eit særdeles saklig kapittel. og da er det litt stilig at oppgava handlar om akkurat det kapitlet :) synsk? nei. jævlig dyktig sosiolog.

Ingen kommentarer: