onsdag 19. mai 2010

lykken står den kjekke bi

livet mitt har oppgradert seg siden sist! hurra!
i går fekk eg sensur på eksamensoppgava i valgfaget mitt "Migrasjon, miljø og utvikling" : A!
hu-to the ra! ingenting smaka så godt som ein A. så da kunne eg bli stolt av meg sjøl. det skal seiast at den spontane reaksjonen min var "WHATTHEFÅKK!!!!!!!!!!!!" i høgfrekvent stemmeleie. med påfølgande latterkrampe. så uventa var det. og desto søtare.
akkurat NO fekk eg mail frå den søte statistikk-dama vår, som skreiv "god innsats, oppgaven er mye bedre, blablabla og jeg godkjenner den." JAAAAAAAA!

det har skjedd meir og :) men det skal eg røpe ein anna dag, miihihihii.
i dag har eg pugga til eksamen i parken og fått kylling og pesto til lunsj/middag. slettens ikkje dumt. og så er det obligatorisk tv-kveld med nick seinare. fingeren er ikkje vond lenger, berre shooting pain eit par gangar om dagen i motsetning til kontinuerlig, så no er universet tydeligvis i balanse igjen! einaste som manglar no er ein RING på den fingeren, så er vi i mål.

hadi!

Ingen kommentarer: