mandag 1. desember 2008

desember

jaja. desember. 
det e alt for mørkt for min del. eg kjenne eg får ein heilt rar følelse inni meg når det blir mørkt allerede klokka 3-4. i don't like it :( eg vil ha vår! eg vil ha lys! eg savna sola! 
det einaste som er fint med mørket er julegatene, og juletrea, og alle lysa vi kan pynte med. då blir eg glad i hjertet. 

bortsett fra det er eg utslitt av mine egne tankar for tiden. utslitt av at ingenting fell på plass. lei av å ikkje ha nåkken plan for det neste året...og det etterpå der igjen. lei av å bu her i dette kollektivet. lei av kvelds-vakter. lei av ensomhet. lei av humørsvingningar. lei av mat. lei av triste dagar. lei av meg sjøl. lei av at eg ikkje får fingeren ut og GJØR nåkke med min tragiske eksistens istadenfor å sitte her og syte og klage og være teit. 

ting skal bli bedre. eg lovar. men akkurat no...... ?? 

denne er likevel såpass søt at eg MÅ bli litt glad:





skulle jammen ønske livet var like gøy som ein runde mario-kart ;) i så fall skulle mitt liv vært koopa troopa beach.

Ingen kommentarer: