mandag 21. juni 2010

ein sånn litt kjip dag

herregud, om 50 minutt må eg faktisk reise meg fra sofaen og gå på jobb. on the upside så er dette den ALLER SISTE MANDAGEN I HISTORIEN eg skal tilbringe på kiwi. sann mine ord :) :) aaah, that made me all warm and fuzzy inside :)

ellers. jo, fortsatt aleine heime. på randen til å bli smågal. hadde det ikkje vært for ein viss pusekatt, så hadde nok ikkje overlevd.


relativt høg kosefaktor. høgst naudsynt. finn det også naudsynt å ikle meg sambuars kle... det hjelpe litt på eit eller anna ubevisst plan. DET E DRIT Å SAVNE FOLK!
ok. fire kiwi-dagar igjen. FIRE. det e seriøst alt for mange. kan eg ikkje berre få lov å avspasere??
i dag slo forresten master-panikken inn.... til høsten må eg faktisk SKRIVE den på skikkelig. nåkke eg ikkje hadde planlagt i det heile tatt. uff og uff. og ikkje veit eg kor eg skal bu/jobbe ein gang. den sommaren her kan bli kaotisk. hope not.
eg tok og kjøpte meg ein malakoff-billett.

Ingen kommentarer: