torsdag 24. juni 2010

om coldplay

eg har eit heilt heilt sært forhold til coldplay. det er som om musikken deira berre ...ER meg. trur eg.
viva la vida albumet kom ut akkurat på eit tidspunkt der eg var heilt kaos. og så kom den plata og berre satte ord på ALT. med musikken og melodiane. og eg huska at eg berre tenkte JA. sånn e det å være meg. eller sånn e det. berre. dei har klart å naile korleis eg kjenne meg, når det e sommar og overskya sånn som i dag, og eg veit det kjem til å regne snart, og eg savna nåken som snart kjem heim. og korleis det e ein kald vinterdag, når du e alt for glad i nåken som ikkje bryr seg. dei berre VEIT, og så har dei laga musikk som seie det samme. korleis dei får det til e eit mysterium. men eg ELSKA dei, og det kjem eg alltid til å gjere.


One minute i held the key
next the walls were closed on me
and I discovered that my castle stands
upon pillars of salt and pillars of sand.

Ingen kommentarer: