lørdag 8. januar 2011

det einaste magiske som fins, er musikk

han der hugh grant seie på begynnelsen av love actually: "whenever i get gloomy with the state of the world, i think of the arrivals gate at heathrow airport".
eg ville sagt noko liknande om musikk. for å spre det glade bodskap, skal eg dele spotify-lista mi med dikka. denna lista e den eg bruka kvar gang eg går på jobb, og består av dei sangane eg lika best AKKURAT no. ganske stilig i grunn. eg forandra på lista nesten heile tida, så den er stadig ny og freeeeesh. fun for everyone.
med ein mamma som er musikkterapeut, så er det nærliggande å la seg påvirke av musikkens helbredande krefter. og det er heilt sjukt kor positivt lada eg kan bli, berre eg høyrer den rette sangen. nåkke av det kjekkaste eg veit, er å køyre tog eller buss med masse musikk. då blir eg lykkelig. så det.

må sei det, at favorittane på lista akkurat i kveld er I am Kloot sin Proof, og Bon Iver med Skinny Love.

"Who will love you...?" (Bon Iver)

"Who am I...without you" (I am Kloot)

sånne små setningar som smelta hjertet litt. spesielt når ein sette musikk til... eg lova deg.
<3


lista:
kristin!
kan også abonnerast på, dersom du vil. på spotify lizm.

Ingen kommentarer: