søndag 9. januar 2011

helger som ikkje virkar.

det er sjukt lenge siden eg har hatt den der fredags-feelingen.. den som ein har sånn i eitt-to tiden på ein fredag, når ein har jobba heile veka og det snart er to dagar fri. den forsvinn heilt når ein er student, og jobbar helger osv. for då er det aldri helg, evt har ein helg midt i veka, og det er ikkje det samme.
for å fortelle ein hemmelighet, så har eg søkt på ein jobb. vi snakkar åtte til fire, mandag til fredag. det ekle med det, er at eg då må stå opp tiiihhiiiidlig. ein blir fort bortskjemt med sånt når ein studerer/jobbar kveld. men det fine fine fine, er at helg blir helg igjen. og at dagane blir meir strukturerte og kanskje til og med meiningsfylte. vent no litt, kva med masteren då krrrristin. eg høyre ke dikka seie. punktum.

i dag er det søndag. ein dag eg egentlig lika. men då eg kom tilbake til voss etter ei veke litt lenger nord i landet, så har eg berre innsett kor uFATTELIG dårlig eg trivst her. får heilt panikk. så det blir ikkje nåkke særlig koselig søndag har eg feelingen av. i need some space. hadde eit håp om å vinne i lotto i går, så eg kunne reist langt laangt vekk og vært der ei stund. mens eg la ein slagplan for livet mitt. eg er så lei av å ikkje ha peng til nåke som helst.... it needs to change.

Ingen kommentarer: