lørdag 28. mai 2011

cola zero

vent da. eg må berre drikke litt cola zero først. evt super-cola som eg lika å kalle det.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

ok, no er eg klar. først skal eg berre snakke litt meir om cola zero. det beste som fins i heile verda. bubbles of løøøve in my mouth. eg har ein god venn som veit akkurat kor mykje eg elskar cola zero. så han pleier å kjøpe det til  meg uten at eg trenge å spørre ein gang!! THAT'S friendship. no for tida må eg kjøpe den sjøl. nedtur.
no skal vi snart ete pizza. i kroatia har dei den beste pizzaen btw. berre SJÅ så god den ser ut:



i dag var eg på jobb. får heilt spasmer i skuldrer og nakke av den der kassen. aakkk, den som hadde ein snill venn som kunne massere meg akkurat noo. men det hakje eg. eg e tross alt på voss. men NESTE helg! då skal eg til oslo :D eg gleda meg. då skal eg drikke masse, og le masse. eg skal nemlig på jerry seinfeld på telenor arena. har eg fortalt det?? i dette høvet, kan eg legge ved ein av mine favoritt seinfeld-øyeblikk!



i tillegg til det, har astrid lova meg å sette av ein heeeil fredag, berre til å henge med meg! inzane bra deal. istad, når eg handla på kiwi så gjekk brannalarmen. og dei som jobba der berre mumla nåkke om at kanskje vi skulle gå ut osv. DEN slække gjengen. neeei. dikka må handle på meny. sjølv om eg har hatt masse good times på kiwi og ;) berre sjå her til dømes:



no er det pizza. peace and love and harmony and flowers and rainbows.

Ingen kommentarer: