mandag 23. mai 2011

coldplay, kom an.

i det siste har eg venta desperat på eit nytt coldplay-album. siden eg elska dei mest av alt på jorda. men akkurat no høyre eg på fix you, og då klara eg vel å vente litt til?
no har eg forresten snart lest ut twilight-bøkene. 


i dag har eg utforska jobbmarkedet i london, rydda rommet og desinfisert kjøkkenet. OG satt på klesvask. eg berre seie det. i tillegg oppdaga eg ei heil vinflaske i kjøleskapet som eg ikkje visste at vi hadde på lørdag når eg faktisk trengte den. bittert.

her høyre eg på fix you:


og her er eg litt for nærme kameraet:


det e litt irriterande når ein går og venta på mail frå potensielle arbeidsgivarar, og så får ein kun nyhetsbrev frå trumf. no stoppa musikken min, så eg må sette på ein ny sang. lika dikka Bon Iver?
veit dikka ke som e det mest slitsomme med å bu her heime? at alt blir bemerka. i går, når eg hadde søndags-depresjon, så satt eg og stirra ut i lufta mens vi åt middag. og så tenkte eg: no kjem mamma til å spørre om eg kjeda meg snart. to sekund seinare: "kjeda du deg i dag kristin?" KOFFOR. kan dei ikkje berre la meg være i fred. no kjem snart pappa heim, og så kjem han til å stikke håve forbausa inn døra mi, og sei: "NEIMEN!!! HA DU RYDDA????" berre vent å sjå. men det fins familiar som ikkje gjer sånt. og som ikkje bemerka ting. og som lar deg være i fred. det er godt å vite. og litt trist.

Ingen kommentarer: