fredag 27. mai 2011

triks og tøffe tips

skal eg vise dikka eit triks?
ok. tomatsuppe er jo ein slager. det var det beste eg visste når eg var liten. MEN den kan bli så jævla masse bedre, dersom ein improvisera berre biiiittelittegrann.

INSTRUKSJON:
lag tomatsuppe uten makaronien i. du kan og bruke toro sin tomatsaus, uten at forskjellen blir vesentlig stor. det kan være meir praktisk med tomatsaus-posen, dersom ein berre lagar til ein person.
PUTT OPPI: basilikum (fersk eller tørka), chili (fersk eller tørka), opphakka tomater og heile svarte oliven. eg brukakje mål når eg laga mat. eg tar alt på gefühlen. så eg veitsje kor masse dikka skal putte oppi av kvar ting. TA DET SOM DET PASSA. smak på det, til det blir godt.
KOK PASTA atmed, og iKKJE oppi sausen/suppen. då blir den rett og slett bedre. når pastaen er perfekt kokt, så må dikka helle den i ein sil sånn at ALT vatnet renn vekk. når den har dampa av seg litt så kan ein putte den oppi kjelen igjen, og ta ca ei spiseskei extra virgin olive oil oppi og røre den rundt om kring. SÅ tar du pastaen i ei skål, og tømme passelig mengde saus oppå. så masse du vil.
PRIKKEN OVER I'EN: hiv på nåke fetaost, ein kvast ruccola eller fersk basilikum. rist ei loffskive, ta smør på, og kutt den evt opp i bita som du drysse på toppen, eller et den atmed.
og så må du drikke rødvin atmed sjøøøøølvsagt.
ét voila:

det går fra å være ein heilt ok suppe-experience, til å bli sånn "mmmmm! ke SKJEDDE med denna suppen??!?!?" akkurat no sitte eg og ser på norske talenter, og veit ikkje mi arme råd. det e så mange flinke folk! eg elska å bli imponert :) gåsehud e det beste som fins. vent, eg må drikke litt meir vin.

eg merka at eg ikkje har fortalt så masse fra 17. mai! eg har berre ein ting å sei om 17. mai. eg såg SÅNN ut morningen etterpå.




gamle gamle røya kristin.

meir vin.

Ingen kommentarer: