mandag 30. mai 2011

superkuuul

i dag følte eg meg kul. fann ut at jobb-skjorta mi er produsert av Fruit of the Loom!!


oh my gaaad folkens. veit dikka ke det betyr? jo, det betyr at eg er superkuuul.
i mi jakt på livets meining, fann eg ei oppskrift på heimelaga jordbærvin på stumble. med DEN superenkle framgangsmåten. oo, kult prosjekt tenkte eg. men så stod det plutselig nåkke om at den skulle stå i over eitt ÅR før den var klar, og då stumbla eg videre. herregud, kem kan vente i eit år.
"mamma, kan eg nett sjå nyhetene?"
"njaaaaaaaaaaaaaaaaaa."
"eg trenge ikkje."
ho sit og er viktigper og jobbar med jobben sin. fytti flaaate så teit ho er assss. neida.
på torsdag reiser eg til ossllooo. gledar meg mykje! men det har eg visst sagt før. må planlegge ke eg skal gjere på toget. toget er kjedeleg i lengden. men fine ting kan skje på tog! spesielt på film. yndlingsfilmen min feks, Before Sunrise, den begynna på eit tog... og heldige dama møter Ethan Hawke, og begge blir stupforelska i kvarandre. dritbra. og så går dei og vandra ilag i Wien, og alt er berre fryd og gammen gammen gammen. berre sjå her.



dessuten er ethan hawke så hot i den filmen at den e verdt å sjå berre for det. ethan hawke, på den tida der... kunne fått meg til odel og eige. han spela i favorittfilm nr 2 og, Reality Bites. berre sjåÅ! kor deilig han er:




det finaste kysset som fins i HEILE verden. fiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaast. det e så bra det kysset der, at dersom eg ikkje får eit sånt ein gang så gidda eg ikkje meir. første gangen eg såg det, så DØDE eg faktisk. heilt sant.
sorry, no røpte eg egentlig litt av plottet i filmen, men dikka hadde sikkert ikkje tenkt å sjå den uansett.

Ingen kommentarer: