søndag 22. mai 2011

sunday feeling.

eg veitsje ke eg ska skrive her eg. men viss ikkje eg skrive nåke så kjem eg til å implodere. søndag er ein drittdag. eg veit ikkje koffor eg hata søndaga. spesielt ikkje no, siden eg sjelden jobbar på mandaga... men det slår aldri feil. søndag får meg til å bli deppa uansettttttt. i dag har eg sett fem tusen episoda av greys anatomy. det hjalp litt.
whatevs. eg e gal i håve. nåke eg bevise gang på gang. fann denna i stad når eg stumbla (eg pleie å stumble når eg har lyst å berre døøøø, i håp om at det skal dukke opp nåkke som gir meg eit fnugg av livsgnist):





ska sjå om eg finne fleire fine ting på stumble. wait for it.
jo, denna var litt morsom: http://srslycute.com/0510/brain-fart/

og så lika eg sånt her:






blir heilt krøllete i hjertet når eg ser sånne løve-videoa. eg har så lyst på ei løve som kjæledyr at det e rett før eg berre reise til afrika og legge meg på ein savanne til det kjem ei forbi og ete meg opp. fin måte å daue på.
av og til lura på koffor eg ikkje gjer nåkke meiningsfullt med livet mitt. altså, type...flytte til afrika og bli løvedame/reise til hawaii og lære meg å surfe/bli lege/bli rik/gjere alt på nytt/skrive bok. eg berre giddakje akkurat no. men eg skal jo tross alt flytte til london 1. august ;) då ska eg slutte å syte så jævlig.

Ingen kommentarer: