onsdag 25. mai 2011

spennende dag for josefine

i dag skulle eg lever vikinglotto og så spurte mannen om eg var over 18. haha.
etterpå gjekk det ein svart katt over vegen, og som dikka kanskje veit så knuste eg eit spegl i går. sammenlagt blir det eit veldig uheldig tegn... scary.
no skal eg snart på foreldremøte, nei, personalmøte var det. det har eg gleda meg til i heile dag, for då har eg nåkke å gjere på akkurat DEN timen. kanskje 2? eg lever i håpet. om ei veke reiser eg heldigvis til oslo, og skal på stand-up med seinfeld på telenor arena! det blir så brraaa. inntil det lever eg på sveltegrensa for å spare peng til tusen liter øl.


skal vi kline?

ska sei dikka ein ting eg. at ho der hjartesmil, ho e så jævla heldig og priviligert at eg har lyst å denge ho. på ein vennskapelig måte sjølvsagt. ho starta ein blogg ho. og no kan ho faen meg LEVE AV INNTEKTENE ho får på den, og på magasinet ho lagar (som sel i hopetal fordi alle allerede veit kem ho er og elskar bloggen hennas). ho har ein kjæreste som tydeligvis er verdas mest fantastiske person, ho kan reise rundt i europa nett som ho vil, for ho kan "jobbe" kor som helst, når som helst. i tillegg til dette er ho mykje yngre enn meg, og har alt dette på plass som sagt. og sjølvsagt skal ho til london ilag med den perfekte kjærasten sin no i haust. eg berre!!!!! nei. så no har eg bestemt at min blogg også skal slå an så jævlig, sånn at eg sleppe å jobbe i all framtid. 1, 2, 3 here we go.

p.s. eg elskar are kalvø

Ingen kommentarer: