torsdag 25. mars 2010

draumar

i natt har eg drømt mange rare ting. men eg hadde ein som var skikkelig ekkel, og som sikkert kan tolkast. eg drømte at ein mann stod og holdt rundt meg, som om han skulle gi meg ein klem. men så klemte han gradvis hardare og hardare, og eg kjente at snaaart kom eg ikkje til å få puste. og han fortsatte berre å klemme driiiiiithardt, og eg klarte ikkje å trekke pusten nok til å skrike. så eg måtte berre bli klemt sakte men sikkert i hel. og mens eg drømte dette, så skjønte eg at eg drømte, men klarte ikkje å vekke meg sjøl slik som eg pleier å klare. så derfor fekk eg enda meir panikk, for snart kom mannen til å drepe meg. men så heilt til slutt, like før eg døde, så våkna eg.

hm. no kom eg akkurat på at dette med å puste var eit tema i går. rart.
konklusjon: eg får ikkje puste. tydeligvis.


Ingen kommentarer: