fredag 19. mars 2010

ikkje sint i dag

i dag er eg i relativt godt humør. og har ein ting for desse tinga.

-raudvin
-platekøvveret til grizzly bear:
























når det er fredag likar eg å ta på meg joggebukse og liknande, drikke vin i sofaen, og leite fram deilig musikk på spotify medan eg syng og tøysar litt. eg gjer faktisk dette kvar fredag. og det er fantastisk.

men eg må innrømme det, at eg har blitt litt allergisk mot folk som blir gravide. spesielt folk som er yngre enn meg. dikka kan godt berre la være. eg har issues der altså.
fuck it.

John Dewey seier:
"A society in which there was no opposition of interest would be sunk in a condition of hopeless lethargy."

eg støttar meg til den. dessuten syns eg lily allen er skikkelig kul. og dersom eg hadde vore lesbisk skulle eg SÅ ha kyssa kristen stewart.




























ho i twilight-filmane altså. ho er rett og slett eit deilig kvinnemenneske. pytt sann. spank my ass and call me a lesbian.

Ingen kommentarer: