søndag 14. mars 2010

prisoner in the reign of love

i dag kan eg berre ligge på sofaen og fundere. liksom ingenting anna som er tiltalande.

det skjer så masse. og no ER det vår. og i sommar kjem alt til å forandre seg, og til høsten blir alt anleis, og om eit år er eg nesten master i sosiologi.

det har vore ei veldig bra helg.

og i mårra gjer det ingenting at det er mandag, for ein gangs skyld.

jentene på farmen kranglar, og eg veit ikkje kem av dei to som er mest patetiske. kanskje ho som så elegant konkluderte med at all krangel mellom jenter handlar om sjalusi. for det er ikkje sant. eller kanskje nettopp fordi det er sant.
eg har krangla nok med jenter kjenner eg. derfor har eg slått meg til ro med at eg er ei guttejente. gutar er mindre skumle enn jenter å forholde seg til. jenter er så fryktelig kompliserte ;) ikkje alle. heldigvis. det fins eit par som er relativt enkle å forholde seg til. takk og lov. for uten ho, og dei, så hadde eg vel gått fra vettet. det er jo faktisk ikkje alt ein kan snakke med gutar om.

eg merka at eg savna jenteprat, men dikka e så fryktelig vanskelige å stole på. av ein eller anna merkelig grunn.

Ingen kommentarer: