tirsdag 30. mars 2010

i am a genius

hei!!!!!!!!!!!

i dag fekk vi tilbakemelding på den ekstremt kompliserte statistikkoppgava. og og og!! eg fekk kommentaren "fint!" ÅTTE ganga i margen :D i tillegg følte eg meg spesielt intelligent når ho hadde skreve: "bra! du har skjønt hvordan man tolker regresjonskoeffisienten." nåkke eg trudde eg absolUTT ikkje hadde skjønt. her satt eg og forberedte meg på verdens undergang, og så blei dei heilt motsatt :D det KAN EG LIKEEEE.
i tillegg har eg sendt pappa avgårde til vinbutikken for å kjøpe rødvin, så dette blir nok ein bra påske after all! ;)
DESSUTEN har eg enda ein sjokkerande positiv nyhet. eg JOGGA i går. eg føle ryktet har begynt å spre seg allerede, så eg kan likegodt bekrefte det. JA, eg jogga. det var ikkje langt, og eg blei dausliten relativt for tidlig, men eg JOGGA. og eg gjorde det av fri vilje. viss ikkje det er eit gigantisk framskritt så veit faen ikkje eg.

Ingen kommentarer: