torsdag 4. mars 2010

om oppgaveskriving

ok.
foran meg har eg ei ekstremt komplisert og umulig statistikk oppgave, som involverar eit dataprogram eg såvidt har begynt å skjønne 10 % av. dette er også ein del av statistikk: kvadratrot, regresjonsanalyse, korrelasjonskoeffisientar, standardavvik, signifikans-testing, nullhypotese, dummy-variablar (variablar generelt), osv.

og istadenfor å begynne, så sitte eg å spela bejeweled. dette fantastiske spelet på facebook som er ekstremt vanedannande. sukk. og så sitte eg i tillegg og kjefta på meg sjøl fordi eg går på master og ikkje har ein jobb allerede. sånn som alle andre har. eg ligge seriøst fem år bak alle andre når det gjeld å skaffe seg eit liv. og det er deprimerande.

om 15 min skal eg begynne å jobbe med oppgava.
ikkje eit seKUND før.
dessuten har eg lyst å kline.

hadi!

Ingen kommentarer: