onsdag 17. mars 2010

UPPGØVE-INNLEVERNAD

EG HAR LEVERT EI KJEMPEVANSKELIG OPPGAVE.
:D

først var eg dritforbanna. fordi eg hatar å levere oppgaver. det er alltid så masse peees akkurat på slutten. usaklige små ting som skal fiksast. og så prøver han der geeken vegg i vegg med meg å hjelpe, men då blir eg berre sur og stressa, fordi eg vil klare sjøl.
OG FORRESTEN: kan dei som har funne opp Word og Open Office krype opp i si eiga rompe og dø? TAKK.
etter at eg hadde levert var eg såpass oppskaka og forbanna, at eg såg meg nødt til å sette på den sintaste musikken eg fann. det var litt ymse. som feks no use for a name, guns n roses og rage against the machine. det hjalp VELDIG! aaah.
no har eg ekstremt lyst til å drikke meg dritafull ilag med nåkken som veit å sette pris på alkohol sånn ca klokka tre ein onsdag.
eg går i allefall på polet og kjøper masse vin. har tenkt å sjenke nicolai full i kveld, når han kjem på tv-kveld. thomas og. men det kan bli ein utfordring. må legge ein slagplan. kanskje viss eg seier det er ein ny type protein-shake.

ellers, er alt litt forbanna inni meg i dag, og eg har frykkkteliiig lyst å slå ut håret fullstendig. det er vår-syndromet mitt som slår inn! alltid når våren kjem får eg ein ekstrem trang til å være russ igjen, og virkelig berre ha det kjekt ilag med kjekke folk, være full på usømelige tider, ligge på eit svaberg under ei gran og kline, og liknande perversitetar.

hei og håååååååå

Ingen kommentarer: